Procedura zawarcia umowy ubezpieczenia
Zawieranie umów ubezpieczenia odbywa się na podstawie przesłanych przez Państwa danych zawartych we wniosku wraz z analizą potrzeb i Pełnomocnictwa Brokerskiego na mocy którego reprezentujemy naszych Klientów przez zakładami ubezpieczeń.
1. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres: info@sportbroker.pl
2. Na podstawie danych zawartych we wniosku i udzielonego Pełnomocnictwa przygotowujemy wstępną ofertę w kilku wariantach wraz z naszą rekomendacją opartą o analizę potrzeb Klienta.
3. Po akceptacji oferty uzgadniamy ostateczny zakres ochrony i warunki polisy.
4. CA Sport Broker w imieniu Klienta zawiera polisę ubezpieczeniową.
📃 DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Pełnomocnictwo brokerskie / Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) – osoba fizyczna [pobierz]
- Pełnomocnictwo brokerskie / Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) – podmiot [pobierz]
- Wniosek o ofertę ubezpieczenia wraz z ankietą potrzeb Klienta [pobierz]
Informacja dla Klienta, udzielana przed zawarciem umowy
Spełniając wymogi wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2017r. o dystrybucji ubezpieczeń, informujemy, że:
– przed zawarciem umowy ubezpieczenia/umowy gwarancji ubezpieczeniowej ma Pan/Pani prawo zapoznać się z rekomendacją brokerską, opracowaną przez CA Sport Broker Sp. z o.o., chyba że zrezygnuje Pan/Pani z tego prawa,
– w przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia/umowy gwarancji ubezpieczeniowej CA Sport Broker Sp. z o.o. otrzyma wynagrodzenie wyłącznie od zakładu ubezpieczeń, którego koszt jest uwzględniony w kwocie składki ubezpieczeniowej,
– ma Pan/Pani prawo do złożenia reklamacji na usługi brokerskie świadczone przez CA Sport Broker Sp. z o.o.
Reklamacje można składać:
- osobiście w biurze CA Sport Broker Sp. z o.o.: ul. Żorska 10, 43-200 Pszczyna (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00),
- listownie – na adres CA Sport Broker Sp. z o.o.: ul. Żorska 10, 43-200 Pszczyna,
- telefonicznie – na numer: (32) 219 63 12,
- pocztą elektroniczną – na adres: reklamacje@sportbroker.pl
CA Sport Broker Sp. z o.o. udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej albo – jeżeli złoży Pan/Pani taki wniosek – zostanie wysłana na trwałym nośniku na wskazany adres poczty elektronicznej. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, odpowiedź może zostać złożona w terminie do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. W takim przypadku CA Sport Broker Sp. z o.o. poinformuje Pana/Panią o przyczynie opóźnienia, wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, przysługuje Panu/Pani prawo wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego (dot. osób fizycznych) lub w każdym przypadku wystąpienia z powództwem przeciwko CA Sport Broker Sp. z o.o. do Sądu Rejonowego w Pszczynie.